Web-Designer
N@v!d
درباره وبلاگ


__ __ تبادل لينك با سايت ها به منظور افزايش ترافيك وبلاگ __ ___ دانلود نرم افزارهاي طراحي سايت و افزايش ترافيك وبلاگ ___ ___ ثبت دامين يا دامنه كوتاه كاملاً رايگان ____ ____ ثبت وبلاگ در سايت هاي افزايش بازديد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 10:38 ::  نويسنده : Navid

بهينه سازی وب سايت (سئو) - search engine optimization

بارها و بارها شاهد آن بوديم كه برخي افراد حقيقی و حقوقی اقدام به راه ندازي وب سايت هاي كثيری نموده اند اما برخلاف هزينه مالی و زماني براي  اين وب سايت ها برگشتي مناسب،  با اهداف از قبل تعريف شده را ندارند براستی دليل آن چيست ؟

چرا شما به سئو نياز دارد ؟

خوب است بدانيم داشتن يك وب سايت اولين گام براي ورود به دنياي مجازي و ايجاد كسب كار جديد است و بايد پروسه هاي مناسب ديگري را در دستور كار قرار دهيم اين پروسه ها شامل بهينه سازی وب سايت، پشتيبانی دائم، تبليغات و بازاريابی اينترنتي بعد از طراحی سايت مي باشد تا به نتيجه دلخواه و اهداف مورد نظر دست يابيم.

سئو چيست؟

به بهبود فاكتورهاي داخلي و خارجي يك وب سايت به منظور افزايش ترافيك از طريق موتورهاي جستجوگر را سئو (SEO) مي گويند.در اغلب موارد راه موفقيت يك وب سايت را بهينه سازي وب سايت تضمين خواهد كرد، زيرا در حوزه بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) سایت های موفق ترند که برای موتورهای جستجو بهتر بهینه سازی شده باشند تا رتبه (Ranking) و امتیازبیشتری را در موتورهاي جستجوگر كسب كنند. آيا مي دانيد از حدود 2 ميليارد كاربر اينترنت در جهان وجود دارد كه 74% آنها از موتورهاي جستجو براي يافتن وب سايتهای جديد و مطالب مورد نظر خود استفاده مي كنند؟!

آيا مي دانيد پر بيننده ترين سايتها در كشور ايران گوگل و ياهو مي باشند؟!

حال سهم  ما از اين موتورهاي جستجوگر چقدر است؟

تيم تخصصي سئو متريل با دارا بودن تجربه كافي و تخصص لازم در این زمینه آماده به ارائه خدمات سئو , بازاريابی اينترنتی طراحي سايت و آموزش سئو به هموطنان عزيز در سراسر دنيا مي باشد.

سئو | بهينه سازي وب | بهينه سازي سايت | طراحي سايت


 

طراحي سايت | بازاريابي اينترنتي | بهينه سازي وب سايت| سئو

بازاريابي اينترنتي - Internet Marketing

اگر دارای خدمات و یا محصولاتی جدید هستيد و يا در حال معرفي برند (branding) کالا و یا شرکت خود میباشيد پروسه بازاريابي اينترنتي انتخابي مناسب براي شما خواهد بود از مزاياي اين روش افزايش ترافيك بازديدكنندگان هدفمند به وب سايت شما و كم هزينه تر بودن نسبت به ساير روشهاي بازاريابي را نام برد.

روش هاي مورد استفاده در بازاريابي اينترنتي به شرح ذیل مي باشد :

· بازاريابي از طريق موتورهاي جستجو - Search engine marketing 

· تبلیغات توسط ايميل - email marketing

· تبلیغات به واسطه بنر - bannering

· تبلیغات کلیکي - click base advertisement 

· بنر های شوک کننده - shocking banner

· تبلیغات جایزه ای - gift and prize advertisement

 


 

سئو - طراحي سايت - بازاريابي اينترنتي

طراحي سايت - Web Design

درسال 2009 ميلادي حدود 1,802,330,457 از اينترنت استفاده ميكنند كه 26.6% از مردم جهان را شامل مي شود و در ايران حدود 32.200.000 نفر كاربراينترنت داريم كه حدود 49% كل جمعيت ايران را تشكيل مي دهد حال سهم ما از اين مقدار كاربر چقدر است ؟

 

آيا ميدانيد چرا به يك وب سايت نياز داريم ؟

جهت ايجاد ارتباطات و تبادل اطلاعاتيك وب سايت متدي فوق العاده براي ارتباطات و تبادل اطلاعات گروهي و اجتماعي بدون محدوديت زمان و مكان مي باشد كه در حال حاضر با توجه به گسترش اينترنت در قرن ارتباطات سريع داشتن يك وب سايت نياز تلقي نمي گردد بلكه يك امر ضروري مي باشد.

همیشه در دسترس هستید تمامي مشتری هـا و افراد در هر زمان و  هر مكان که بخواهند می توانند به اطلاعات شما بر روي وب سايت شما دسترسی داشته باشند. اینترنت هیچ وقت خاموش و یا تعطیل نمی شود و 24 ساعته در تمامي روز ها قادر به فعاليت است. حتی وقتی که شما تعطیل هستید سايت شما مي تواند كار خود را در اینترنت ادامه دهد.

تبلیغات هدفمند وب سايت شما مي توانيد اطلاعات كاملي از شما يا نوع فعاليت تجاريتان را بر روي اينترنت به كاربران ارائه دهد شما بازاري هدفمند و متمركز از مخاطبين را در اختيار داريد بنابر اين وب سايت شما در اين بازار هدفمند موجب تبليغات هدفمند  براي فعاليت شما مي گردد. آمارها نشان می دهد اطلاع رسانی از طریق اینترنت و وب سایت به مراتب فراگیرتر و با بازدهی بیشتر از ابزار و تبلیغات دیگر می باشد.

هزینه مناسب و سودمند برای همه هزينه زماني و مالي شما در وب سایت نسبت به روش های قدیمی تبلیغات می تواند، بازدهی بیشتر و سودمندتر برای شما داشته باشد.

" در هزاره جدید فعالیت های تجـــاری به دو نوع تقسیم می شوند، آنهایی که در اینترنت فعالیت می کنند و آ نهایی که در خارج از آن " (بيل گيتس)

صفحه قبل 1 صفحه بعد


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 48361
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1